Mollets snurriga värld

Alla inlägg under april 2011

Av yvonne mollet-bengtsson - 28 april 2011 19:35

Äntligen är det sommar. Har gått en underbar kvällspromenad barfota i sanden längst med stranden. Det blir snabba middagar nu, tiden vill man tillbringa ute i det fria. F-n gasolen tog slut mitt i grillningen i måndags. Varför fyller man aldrig på i tid? Ska köpa en extra tub att ta till.

Projekt uterum/trädäck börjar äntligen bli färdigt. BigH bygger på de sista stegen nu. Tror att grannarna blir glada att slippa höra cirkelsågen och skruvdragaren varje dag/kväll. Jag står i stargroparna med alla krukor jag vill sätta på trappan, den är stor och rymmer många. Har drivit upp massor av sticklingar från mina gamla pelargoner. Det går galant med uterummet som växthus, bara man ventilerar då och då.

Ska ta ett tag i garderoben för att inventera sommarens garderob. Har en känsla att den måste fyllas på med lite nytt. Måste den inte det så fyller jag på den ändå.

  Kvällspromenad i Vejby  

Projekt trappa och påskens äggjakt

Ovido - Quiz & Flashcards