Mollets snurriga värld

Alla inlägg under januari 2011

Av yvonne mollet-bengtsson - 1 januari 2011 18:17

I dag är första dagen på ett nytt år igen. Känns alltid konstigt varje år. Man är likskom ett år äldre med en gång och livet har nått närmare slutet. Jag börjar bli vuxen, höll mig till vad jag bestämt: hemma innan 3 på morgonen och inget kaffegöksrace, bara 1!!

Hade jättekul igår, 23 pers som åt, dansade, drack o hade himla kul. Var det någon som trodde på min man att han gått med i facebookgruppen "vi som inte skjuter raketer" av humanitära skäl? Nej det var en ursäkt för att han glömt köpa raketer.

I dag har vi gått på sparlåga: promenad längst havet och sedan fosterställning på soffan till Ivanoe. Fosterställningen lär övergå till raklång ställning på soffan för att spara på åderbrocken.


Thomas och jag har pimpat min vinflaska

     

En del av den goda buffén

  

Nyårsdagspromenad längst med havet, en mäktig syn

    

Ovido - Quiz & Flashcards